- Przygotowanie harmonogramu odbioru mieszkań (w uzgodnieniu z kierownikiem projektu) na podstawie listy nabywców lokali,
- Ustalanie z Klientami terminu odbioru, po uprzednim sprawdzeniu wpływu pełnej kwoty za mieszkanie (kontakt z Pionem Księgowym Dewelopera),
Przeprowadzanie procesu odbioru lokalu w obecności Klienta i Generalnego Wykonawcy poprzez:
- sprawdzanie stanu liczników,
- spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego wstępnego umieszczając w nim listę usterek,
- spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego ostatecznego w przypadku braku usterek,
- Ustalaniu z przedstawicielem Generalnego Wykonawcy zakresu napraw stwierdzonych usterek oraz terminu ich naprawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego wstępnego,
- Ustalaniu z Klientami terminów odbioru wtórnego po usunięciu usterek,
- Przekazywaniu Klientom kluczy.
|
 |